Fantastische thriller!

Truus Heijnen 25 juni 2019
‘Laatste weduwe’ is het nieuwste boek van Karin Slaughter en wat is dit een goed boek!

Sarah en Will komen in een angstaanjagende situatie terecht als Sarah wordt ontvoerd. Will gaat undercover om haar te redden en ze komen beiden terecht op een afgelegen plek in de bergen.
Het is verbazingwekkend wat zich daar allemaal afspeelt. Een radicale groepering wil de wereld verbeteren en ze hebben hier een verschrikkelijk plan voor. Sarah en Will willen de uitvoer hiervan voorkomen maar dat lukt niet helemaal….

Het verhaal is vanaf het begin spannend en de spanning wordt alleen maar opgevoerd omdat het verhaal vanuit de gezichtspunten van Sarah, Will en Faith verteld wordt. Dit maakte het heel interessant om te lezen en ik had vaak moeite om te stoppen met lezen.
Het thema dat beschreven wordt is angstwekkend en sommige passages raakten me. Je gaat er vanzelf over nadenken.
Het plot is heel goed uitgewerkt. Ik had dit einde niet verwacht.

Kortom, dit boek is een echte aanrader en ik geef het 5 sterren!

Meer recensies van Truus Heijnen