Veelbelovend verhaal

Wijna Pronk 23 augustus 2020
Ik las Asverze van #Ericleromancier

Het boek gaat over Asverze die woont in Maanwelle
Asverze heeft te horen gekregen dat ze uitgehuwelijkt gaat worden omdat ze nu regelmatig vloeit
Dat is tegen haar wil , ze wil trouwen met iemand die ze leuk vind en niet als fokmateriaal worden gebruikt
Het is een vrijgevochten On-vrouw zo word ze genoemd omdat ze niet over de juiste vrouwelijke vormen beschikt
Het gezin bestaat uit vader, moeder, 2 meisjes en een broer die leven allemaal in het bekrompen keurslijf van onderdrukking door machtige heersers

Het boek vertelt over vrouwenonderdrukking in een bekrompen wereld van mannen die kicken op macht over andere mensen hebben

Wat ik er van vond

De personages vond ik erg goed beschreven ,ze gingen voor je leven
Maanwelle werd ook goed beschreven , en de gemeenschap waar Asverze in leeft ook
De mensen gingen lezende voort voor me leven , en je werd zo het verhaal in gezogen
Ik vond het een goed en vlot lezend boek wat zeker tegen het eind spannend werd

Het boek vraagt zeker om een vervolg , want ik wel eens weten hoe of het nu met het Mistwoud zit ??
Het boek roept vragen op die nog niet beantwoord zijn , dus kom maar op met het vervolg

Meer recensies van Wijna Pronk