Wat een topper!

Bianca 02 april 2016
Dit was mijn allereerste kennismaking met Fitzek, en dit krijgt zeker een vervolg. Het boek begon zo verrassend dat ik even niet wist wat er nou wel en niet klopte, Was er nou wel of geen ongeluk, was even mijn vraag? Daarna gaat het verhaal alle kanten op, maar vooral de spanning is met momenten niet te verdragen. Wat is reeel en wat is fictie, we worden allemaal via internet gevolgd.....waar gaan we naartoe in deze bizarre wereld. Soms komen thrillers zo akelig dicht bij de werkelijkheid, dat je je er gewoon akelig van gaat voelen, en dit boek zorgde bij mij soms voor dat akelige gevoel. Dan komt er nog een nawoord waar ik me als psych vpk zo goed in kan vinden. We zijn allemaal mensen, en sommige kampen met psychische ziekten, daar kunnen ze niet altijd wat aan doen, alleen zijn de gevolgen van hun daden door hun psychische ziekten niet altijd te overzien en dat maakt het zo moeilijk ermee om te gaan. Mooi om te lezen dat Fitzek daar oog voor heeft. sjappoo!!

Meer recensies van Bianca