Fictie of non-fictie?

In DJ heeft Kluun zelf net de scheiding achter de rug. Kluun krijgt het aanbod om een tv reportage te maken over zijn schoolvriend thorwald van gestel of te wel DJ thor.

Het wil niet echt lukken met zijn familieroman en om de alimentatie te kunnen betalen neemt hij de opdracht aan.

Het is echter niet zo makkelijk om DJ Thor voor de camera te kijken. Kluun wordt helemaal geleefd door de DJ en krijgt zo een kijkje in de DJ scène. Het probleem is dat hij geen goede opnames heeft en hij moet wel mee. Echter hierdoor komt hij zijn verplichtingen naar zijn kinderen weet niet na. Waardoor hij weer in conflict komt de echtscheidingadvocaten van hemzelf en zijn vrouw. Ook de uitgever van zijn familieroman en de tv-producent voert de druk op Kluun op.

Het boek leest lekker en is echte lage turner. Het geef je een kijk in. De scène van de dj. Echter doordat hij zelf de hoofdpersoon is ga echt twijfelen of het geen non-fictie is. Kluun haal je in het nawoord uit de droom.

Ik vond het een heerlijk boek om te lezen.

Meer recensies van Gerrie van den Berg