Hoog Jack Reacher gehalte.

Amos Decker heeft vakantie en gaat met zijn partner Alex Jamison mee op bezoek bij haar zus in Baronsville.
Toevallig kijkt Amos naar buiten en ziet een beginde brand ontstaan. In dit huis vindt hij 2 lijken. En dan word hij betrokken bij een veel grote probleem die hele het stadje in de ban houdt.

Het kwam mij allemaal heel bekend voor. In heel stad in de ban van de misdaad, En Amos Decker zou dit wel een oplossen. En toen maakte iemand de opmerking Jack Reacher. En ja dat Is precies de juiste omschrijving. Het is gewoon een Jack Reacher verhaal.

Sommige Jack Reacher verhalen zijn ook te veel van het goede. Waarbij een hele stad in de ban is van de misdaad. Of is dit typisch iets voor VS?

Nou ja ik vind het iets te overdreven, maar mocht je juist van deze Jack Reacher verhalen houden, dan is doodskleur een ideaal boek om te lezen.

Meer recensies van Gerrie van den Berg