Deal???

IngeBrun 30 november 2017
Recensie Deal

Voor de leesclub Thrillzone mocht ik het boek Deal lezen van Johan Deseyn.

De donkere cover laat je een zwarte auto zien die tegen een muur staat. In rode letters staat er DEAL, de titel van het boek. Dit vind ik erg goed gekozen want het sprint er echt uit.
Een cover die er spannend uit ziet. Op de cover staat dat het een duistere thriller is. Vind de cover wel erg goed gekozen bij het verhaal.

De auteur Johan Deseyn heeft vele boeken geschreven maar ik had nog nooit van hem gehoord of iets gelezen

Het verhaal gaat over Cassius die schrijver van horror verhalen is. Helaas wil niemand zijn verhalen uitgeven. Hij raakt erg gefrustreerd en wil het op gaan geven. Hij drinkt hierdoor veel te veel. Dit veranderd tot Damarcus in zijn leven komt. Zijn boeken worden uitgegeven maar ook gebeuren er heel veel vreemde dingen . Was dit wel de juiste Deal??

Ik vond het leuk dat het een totaal ander soort boek is dan ik normaal lees. Ik herken er ook geen ander boek of auteur in en dat vind ik dan wel weer knap.

De schrijstijl was voor mij wel even wennen, Misschien komt dit ook door de Vlaamse uitdrukking .Ook heeft het een lange aanloop nodig voor je begrijpt hoe het in elkaar zit. Ik verwachte echt een spannend verhaal maar dat was het voor mij niet helemaal. Een duistere thriller was het niet voor mij. De personages werden voor mij ook niet goed genoeg neer gezet. Ook vond ik het verhaal wat langzaam geschreven en had het niet constant mijn volledige aandacht.

Ik geef het 3 sterren

Meer recensies van IngeBrun