I feel so good door deze feelgood

Jessica 30 juni 2019
Vallen had ik vorig jaar al gelezen.
Zo verliefd was ik..
Ik leefde ontzettend mee en was zo blij toen Rory en Anne elkaar eindelijk vonden.
Eindelijk waren ze samen !

Ik wilde meteen door naar "Opstaan" maar toen ik las dat Anne en Rory uit elkaar waren wilde ik niet. Dit was zo een mooi koppel! Ik voelde alle frustraties mee. En was zo gelukkig toen ze eindelijk samen waren..

"Opstaan" bleef mij maar aankijken in die kast. Uiteindelijk besloten toch te willen gaan lezen. Maar eerst MOEST ik "Vallen" nog een keer lezen. En ik lees boeken NOOIT een tweede keer. Dus dit zegt heel wat.

Nu dan toch "Opstaan" uit. Man oh man wat een rollercoaster! Ook hier voelde ik zo ontzettend mee. Ik bedoel, in mijn ogen het perfecte koppel, hoe kon dat nou stuk gaan? Met ups en downs ga je mee in de liefdesverhouding tussen Anne en Rory. En dan die uberschattige Rowland.

Wat een einde!!! Zoals de 2 titels samen al verwoorden is liefde vallen en opstaan. Whats ment to be will be !

Super fijne en heerlijke boeken ! Voor die momenten dat je even heerlijk wilt wegdromen..

Meer recensies van Jessica