complete gids over duurzaam leven

KvdRuit 21 juni 2019
In deze tijd, waarin de kranten bol staan van duurzaam leven, het klimaat akkoord, gezond eten en nog veel meer, is dit boek echt heerlijk om te lezen. Geen moeilijke gedoe of vakjargon, maar lekker vlot geschreven. Het enthousiasme van de samenstellers lees je duidelijk tussen de regels door. Het boek heeft een christelijke inslag, maar is ook goed te lezen voor niet-kerkelijke vrouwen.
Het boek heeft algemene hoofdstukken, daarbij staan “groene tips” voor alle niveaus: van een beetje groen naar de groen-expert. Ik merk dat ik al veel weet. Als ik met mensen om je heen spreek, dan ontbreekt er nog veel kennis op het vlak van duurzaam leven. Daarom is het boek nuttig en heel praktisch alle vrouwen: voor moeders, maar ook zeker voor vrouwen die net op zichzelf gaan wonen. Als je je deze “groene tips” eigen maakt, dan word je je ook echt bewuster van duurzaam leven.
Er komen veel onderwerpen aanbod: van voeding tot verpakkingsmaterialen en van je eigen moestuin beginnen tot duurzaam wonen. Zelfs de inhoud van je medicijnkastje wordt besproken. Een betere wereld begint bij jezelf. Dit boek is echt geschreven om mee aan de slag te gaan tijdens je dagelijkse bezigheden.
Geschikt als geschenk voor jezelf of een ander. Verkrijgbaar bij de (christelijke) boekhandel en online.

Meer recensies van KvdRuit