Vrolijke start van de lente

KvdRuit 28 maart 2024
Handig, die tussendoortjes. Sabine Zwaan heeft haar 2de feelgood - tussendoortje geschreven. Ze heeft een vrolijke en vlotte schrijfstijl met humor. Het vloeken en wat grovere taalgebruik vind ik in dit vriendelijke verhaal niks toevoegen.
De hoofdpersonen in dit verhaal zijn Alexia en Austin. Alexia is een chaotische klungel die heilig in gelooft in de lentevloek. In de lente gaat alles altijd mis, denkt Alexia. Ze doet mij denken aan Bridget Jones.
Samen met haar vriendin Hannah runt ze een cateringservice en ze worden uitgenodigd bij K&L om een grote opdracht voor te bespreken. Austin is één van de eigenaren en leidt het gesprek, maar Alexia maakt er weer een hele stunt van. Dat komt volgens haar door de lentevloek.
Austin is leefstijlcoach en heeft zich stellig voorgenomen, om Alexia ervan te overtuigen dat de lentevloek helemaal niet bestaat. Hij gaat haar gratis coachen.
Het verhaal heeft een fijne flow, romantiek, humor, er zijn de nodige misverstanden en natuurlijk stuntelt Alexia wat af. Toch knap hoe de auteur in 100 pagina's een goede verhaallijn neer kan zetten. Ik heb het e-book met plezier gelezen.

Meer recensies van KvdRuit