Wat als...

Lizzie 10 juli 2019
Laatste weduwe de nieuwe Will Trent. Een boek waar we met veel fans met smacht naar uitkeken.
Wat is het dan ook weer super jammer dat hij uit is.
Nu wordt het opnieuw wachten op een vervolg en op een nieuw pareltje van de thriller queen, want dat blijft Slaughter de queen van de thrillers.

Laatste weduwe begint onmiddellijk met een bang. Michell Spivey wordt ontvoert voor de ogen van haar dochter. Een paar weken later zijn Sarah en Will aan het lunchen bij haar tante wanneer ze een ontploffing horen, ze gaan zoals we ze kennen er onmiddellijk op af, het blijkt te gaan om een aanslag, wanneer ze hun hulp willen verlenen, loopt het volledig uit de hand en wordt Sara ontvoerd door de daders.
Dit is het begin van een zoektocht die onder de kleren kruipt van ieder hoofdpersonage. Will, Faith en Amanda doen er alles aan om Sara veilig en wel terug te vinden. Alleen lijkt de daders zich goed weg te stoppen diep in de bergen.
De laatste weduwe is een boek die bewijst ook al kennen we de daders en lezen we de ervaringen gedurende het boek. Het blijft super spannend tot de ontknoping.
Slaughter is er opnieuw in geslaagd een ijzersterke thriller neer te zetten. Als je nog geen fan bent, word je dit na dit boek zeker en vast.

In het verhaal wordt er regelmatig geswitcht tussen de hoofdpersonen, Will, Faith en Sara, je ziet hoe zij alles beleven, hoe zij zich voelen. Het verhaal is ook geloofwaardig, het is iets dat vandaag op morgen zo kan gebeuren. Het doet je nadenken over hoe het er tegenwoordig in de wereld aan toe gaat en hoe geloof een grote rol speel, hoe één iemand anderen kan overtuigen om een bepaald geloof aan te nemen.
Laatste weduwe is een echte aanrader. Ook al heb je niet de vorige delen gelezen, Slaughter zorgt ervoor dat je met dit deel perfect kunt inpikken, je krijgt voldoende info van de personages mee om hun achtergrond te snappen.

Meer recensies van Lizzie