Lekkere YA Thriller Bedrog

Mieke Piersma 18 april 2017
Ik vond dit gewoon een lekker leesbaar boek. Een YA thriller van Abigail Haas, waar ik nog nooit van gehoord had.
Voor diegene die een liefhebber is van YA boeken, zal dit boek “Bedrog” je wel bevallen.

Het verhaal gaat over Oliver, Ethan en Chloe. Met deze drie jonge mensen leef je mee met al hun belevenissen…
Chloe heeft een vakantiebaantje en daar ontmoet zij Ethan. Wat niet de bedoeling was is wel gebeurd, zij valt voor Ethan.
Hij is een lieve zorgzame jongen en ze voelt zich op haar gemak bij hem. Dan ontmoet ze Oliver, de broer van Ethan.
Ze wordt als een magneet naar hem toegetrokken en ze krijgen een geheime onstuimige relatie, wat niet zonder gevolgen blijft.

De schrijfstijl is vlot en voor je het weet is het boek alweer uit.
Dit is niet het superspannende boek wat ik verwacht had, maar boeiend genoeg met hier en daar spannende momenten, om lekker door te lezen.
Ik ga nu het debuut lezen van deze schrijfster : “Verraad”
"BEDROG" 3,5*

Meer recensies van Mieke Piersma