Go Allie!!!!!!!!!!

Natasja (Tazzy) J. 18 november 2014
Julie Kagawa- Offergave (boek 3 van de Blood of Eden-serie).
Nu Zeke er niet meer is, is Allie verandert in het monster wat ze nooit wou worden.
Ze wil maar 1 ding en dat is Sarren doodmaken voor wat hij haar heeft aangedaan.
Sarren is op weg naar Eden, hij wil daar een virus verspreiden wat de hele wereldbevolking kan vernietigen: Rabdo’s, mensen EN vampiers. Het wordt een race tegen de klok om hem tegen te houden. De vraag is of het haar ook echt gaat lukken. Jackal en Kanin staan haar bij en helpen haar op deze barre tocht. Er is weinig te eten…..Veel ruzie…En nog meer gevaar op hun weg naar Eden.
Als je denkt dat Allie alles al heeft meegemaakt, gebeurt er iets vreselijks. Ze moet het onder ogen zien. Gaat haar dit lukken? Je voelt zo met haar mee. Hartverscheurend is haar verdriet! Het is een sterke meid, maar iedereen breekt een keer, toch? Je zit de hele tijd op het puntje van je stoel. En vergeet niet je tissues bij de hand te houden. Dit laatste boek is echt het einde, wat er ook gebeurt!
Als je hem uit hebt, snak je stiekem toch weer naar meer.
Het monster in jezelf wordt een beetje wakker. En dan realiseer je ineens: Ik verschil niet zoveel met Allie, je wilt haar helpen. Jammer dat je niet in het verhaal kunt springen. Maar het is zo geschreven, dat je er midden in zit. Dit geeft een extra dimensie aan deze supergoede trilogie. Ik ben echt helemaal tevreden over deze serie. Heerlijk om ze allemaal in een ruk achter elkaar door te lezen. Het is jammer dat het voorbij is, maar kijk maar eens omhoog naar de sterren, zoals Allie doet. Dan heb je er vrede mee;-).
Een echte aanrader deze serie! 5 sterren*****

Meer recensies van Natasja (Tazzy) J.