Ethan Burke, een secret service agent komt aan in het dorpje Wayward Pines om de verdwijning van twee van zijn collega_s te onderzoeken. Maar voordat hij ook maar een voet buiten de autodeur kan zetten, word hij geraakt door een andere auto en verongelukt hij zwaar. Als hij dan bij komt in het ziekenhuis, weet hij niet waar hij is. Hij is zijn mobiel, portemonnee en zelfs zijn wapen kwijt. Hij komt er al snel achter dat er iets in het dorp totaal niet klopt. Waarom kan hij geen contact krijgen met de buiten wereld, zijn baas en zijn gezin? Niemand gelooft hem, als hij zegt wie hij is. Hij besluit op de vlucht te slaan, wil het dorp uit en naar huis. Hij ontmoet een vrouw, ze heet Beverly, wat zij hem verteld, maakt alles nog spannender. Je vraagt je echt af wat er nu toch aan de hand is? Het roept een LOST gevoel bij je op__ Je gaat allerlei dingen bedenken_.Wat is er toch aan de hand? Twilight Zone, X-files, Twin Peaks, Children of the Corn, het komt allemaal in je gedachten voorbij! Is Hij VERDWAALD? IS Hij VERMIST? IS hij VERDEWEN? IS hij VERGETEN? Of is hij helemaal VERLOREN? Of word hij gewoon knettergek? Dan ziet hij tijdens zijn vlucht hele vreemde wezens in het bos. Hij komt erachter dat er een 6 meter hoog hek om het dorp staat. En het staat onder stroom. Op een moment moet hij vluchten voor zijn leven. Zal hij dit rare akelige dorp kunnen verlaten? Je moet het echt lezen, in dit verhaal springen en je laten meeslepen. Dit is een keigoed boek, heb hem in 1 weekend uitgelezen! Dit boek had me van begin af aan in zijn macht! Ik kan niet wachten tot boek 2 in mijn handen ligt.

Meer recensies van Natasja (Tazzy) J.