leuk boek!

Natasja (Tazzy) J. 26 september 2015
Dit boek heeft meerdere verhaallijnen. Alex Krijgt op een dag een baby in zijn armen gedrukt. Een vrouw zegt dat hij de baby mee moet nemen anders gaat de baby het niet overleven! Alex neemt de baby mee, maar merkt al snel dat er iets vreemds met haar aan de hand is. De baby stopt met ademen zodra Alex niet meer in de buurt is. Ze moeten weten wat er nu echt aan de hand is.
Alex valt af en toe flauw en de baby heeft er van alles mee te maken. Hij gaat meet zijn zus Anouk op onderzoek uit. Zo komen ze bij Rick terecht. Hij is gespecialiseerd in iets niet zo alledaags!
Alex moet kiezen tussen baby Lisa en zijn toekomst. Hij heeft een belangrijke vergadering op de planning staan. De toekomst hangt er vanaf. Hij is een uitvinder en heeft iets bijzonders uitgevonden.
Af en toe moest ik wel lachen of een beetje boos worden, toen ze zijn uitvinding gingen testen. De manier waarop en op wie/ wat. Best grof! Het speelt in op je emoties.

De tweede verhaallijn gaat over een vrouw die als klein meisje een hele vreemde ontmoeting heeft gehad. Ze komt in een andere dimensie terecht. Wat deze twee verhalen met elkaar te maken hebben wordt pas laat duidelijk. Een derde verhaallijn (een hele korte) komt er tegen het einde van het boek bij. Het is geschreven per dag. De langste drie dagen van Alex zijn leven.

De hoofdstukken zijn kort. Het lettertype leest heerlijk. Alleen zijn er veel spelfouten of woorden die letters missen….of die juist te veel hebben. En zinnen die niet lijken te kloppen. Maar het verhaal maakt alles goed. Het is echt mysterieus. Je moet weten wat er aan de hand is!
Ik kan het niet echt in een hokje stoppen. Ik noem het een SF-Roman. 3***

Meer recensies van Natasja (Tazzy) J.