Niet spannend

Natasja (Tazzy) J. 18 oktober 2018
In dit boek volg je twee verhaallijnen. 1 is er van Bente, ze is een spion, met een gezin. Haar zoon heeft veel problemen en haar man lijkt geen interesse meer in haar te hebben. Ze weet zeker dat hij een ander heeft. Als ze op een moment haar telefoon kwijt is en hem even later op vreemde plek terug vindt, denkt ze he wat vreemd….. Dan blijkt haar telefoon gehackt te zijn. Waardevolle informatie is Zo buit gemaakt, hierdoor kan Zweden in een moeilijk parket komen met de Britten. De tweede verhaallijn volgt Jonathan, een MI6 agent, die een verleden in Syrië hééft. De personages komen tegen over elkaar te staan. De wereld van een spion, is altijd onveilig, zeker als je baas je niet meer vertrouwd. En als de organisatie je het liefste meteen op non-actief wil stellen…. Moet je echt je onschuld bewijzen, voordat ze de stekker uit je spionnen bestaan of leven trekken.
Toen ik de beschrijving las, dacht ik dat is een boek voor mij. Maar voor mij ging het boek flink de mist in. Men noemt het sensationeel vanaf het begin. Nou… Nee. Het komt tergend langzaam op gang. Als je een thriller verwacht zit je dus helemaal verkeerd. De eerste ruim 150 blz zijn meer een soort roman… Daarná Komt er spanning in. De laatste 80 blz zijn wel oke maar dat is echt te laat. Omdat ik na 150 blz echt wel klaar was met het verhaal, kwam ik er ook niet meer in. Een thriller moet je in het verhaal trekken vanaf Het begin, niet tegen het einde pas.

Meer recensies van Natasja (Tazzy) J.