Een fijne roman in een heerlijke setting!

Amandavd 08 november 2021
Dit is en blijft een heerlijke serie waar ik iedere keer bij een nieuw deel weer echt naar uitkijk. De gezelligheid, de liefde, de familie, de sfeer, deze boeken geven je gewoon echt een fijn gevoel.

Plot:
In dit deel duiken we in het leven van Katie en haar zoontje Saul. We hebben hen in een ander deel al eens ontmoet maar dit boek draait volledig om hen. Katie is een lieve vrouw maar eentje die door haar jeugd en de dingen die ze heeft meegemaakt heel voorzichtig is geworden en iedereen op afstand houdt. Maar in het Duincafé vindt ze haar nieuwe familie en vrienden en misschien zelfs weer de liefde....

------

Ik val maar meteen met de deur in huis, dit vond ik tot nu toe echt het minste deel in de serie. Ik denk dat dat komt door de hoofdpersoon in dit boek. Ik vond Katie echt met vlagen irritant en ik ergerde mij aan haar manier van doen. Veel dingen van haar herken ik ook bij mijzelf maar zij slaat door in het zelfmedelijden soms. Ik miste ook de chemie tussen de personages een beetje. Het voelde soms geforceerd en langdradig aan.

Ik vond de eerdere delen echt heerlijk, en de sfeer was er ook nog. Je voelt je meteen thuis in deze boeken en je zou willen dat de andere personages echt waren. Dat jezelf zulke lieve en warme vrienden had en een plek die centraal stond hierin. De setting heeft gewoon iets magisch en betoverends waardoor je steeds weer terug die wereld in wilt duiken.

Helaas had ik gewoonweg geen klik met de hoofdpersonages dit keer en had ik liever meer gelezen over Laura, Becca, Zoe of Cherie. Dus vandaar dat dit deel maar 3 sterren heeft gekregen.

Meer recensies van Amandavd