Een bizar en dodelijk complot...

Amandavd 20 maart 2022
Ik denk dat dit het eerste boek van J.D. Barker is dat minder dan 4 sterren krijgt.

Ik zit hier echt een beetje met mij ogen te knipperen zo van, blink, blink, wtf just happened?
Dit boek is sowieso een grote mindf*ck maar daarnaast voelt het einde ook echt chaotisch en verwarrend.

Ik kan denk ik niet eens het plot beschrijven zonder dingen weg te geven of te verklappen. Alhoewel ik het boek best spannend vond, er flinke vaart in zat en er steeds meer onthuld werd, heb ik er wel bijna 2 weken over gedaan om het uit te lezen. Het pakte mij niet echt en ik denk dat het komt doordat het ontzettend lang duurde voordat het een beetje duidelijk werd wat er nu gaande was. Het einde blijft totaal open en dat vind ik zelf altijd heel onbevredigend. Ook werd mij niet duidelijk hoe het nu 'opgelost' was of ging worden, echt bizar.

Ik vind de boeken van zowel J.D. Barker als James Patterson altijd erg fijn om te lezen. Wat mij wel opvalt, dit is hun tweede boek samen voor zover ik weet, is dat de combi van die twee echt voor compleet gestoorde boeken zorgt, misschien zelfs iets too much voor mijn smaak .

Ik heb geen flauw idee of ik je dit boek zou aanraden, dit is echt zo'n verhaal waar je pas je mening over kunt vormen als je het gelezen hebt. Ik ben heel erg benieuwd naar het volgende boek van dit duo.

Meer recensies van Amandavd