Liefde in Pine Hollow!

Amandavd 19 januari 2022
Er was eens een puppy, het tweede deel in de Pine Hollow reeks van Lizzie Shane.
Als eerste dank aan uitgeverij Boekerij voor het recensie exemplaar!

Plot:
Connor en Deenie zijn als water en vuur. Zij de vrije geest die van glitter en prinsessenfeestjes houdt, hij de man die alles strak organiseert en zich in zijn werk stort. Toch hebben ze 1 ding met elkaar gemeen, ze zijn dol op honden. Deenie en Connor kunnen elkaar niet zien of luchten maar soms neemt het leven rare wendingen........ Als ze besluiten een neprelatie met elkaar aan te gaan om elkaar te helpen met hun rommelige privé leven, dan zouden er zomaar wat vonken kunnen overspringen....

--------------

Het boek komt in het begin wat traag op gang, ik moest er echt weer even in komen. Ik merkte dat ik in het begin niet zoveel met het personage van Deenie had maar dat is naarmate het boek wel gegroeid. Dit boek heeft een leuke verhaallijn met erg veel humor, de personages maken beiden echt wel een flinke persoonlijke groei door. Er was een goede chemie tussen de twee hoofdpersonages. Naarmate het boek vorderde werd het tempo ook wat hoger gelukkig en ik heb echt genoten van de gesprekken tussen Connor en Deenie.

Ik vond dit deel iets minder leuk dan het eerste deel maar alsnog heb ik weer lekker weg kunnen dromen. Ik heb ook weer genoten van de honden alhoewel die een iets minder prominente rol hadden dit keer. Al met al weer een fijne roman om bij weg te zwijmelen en ik ben nu al benieuwd naar deel 3!

Meer recensies van Amandavd