Prachtig en diepzinnig liefdesverhaal

Amber 09 juli 2022
Dit is een van die boeken die me, bij vlagen weliswaar, echt heeft geraakt. Het talent van Santa Montefiore om emoties te omschrijven op een poëtische, maar zeer rake en zeer herkenbare manier, vaak gelinkt aan mooie natuurverschijnselen die zich in het verhaal voordoen, draagt hier absoluut aan bij. Het liefdesverhaal is origineel en verrassend. De reden dat ik geen vijf sterren geef, heeft met de opbouw van het verhaal te maken. Richting het eind van het boek ben ik het begin weer opnieuw gaan lezen, met de informatie die je later in het boek verwerft. In het midden liep het voor mij echt even spaak en heeft het lezen stilgelegen. Met een andere opbouw, was het denk ik nog meeslepender geworden. Nu zit dat meeslepende vooral richting het eind. Een dierbaar verhaal, dat me zeker bij zal blijven!

Meer recensies van Amber