Super spannend en vol psychologie en emotie.

Ans Stier 07 januari 2023
Wederom heeft Mariska Noordeloos een boek geschreven dat moeilijk opzij te leggen is. Een origineel verhaal waarin je helemaal meegezogen wordt.

Het is aangrijpend om te lezen hoe een moeder de schoonheid van haar kind misbruikt om er zelf beter van te worden. Een heftig onderwerp; kindermishandeling. De auteur weet goed op de emoties van de lezer in te spelen. Regelmatig zit je met een knoop in de maag te lezen.
Soms met de vraag is dit wel reƫel? Maar het verhaal is ook zodanig geschreven dat je geloofd dat het waar gebeurd kan zijn.

De personages zijn goed uitgewerkt. De karakters zijn heel herkenbaar. Voor de een krijg je sympathie en aan de ander krijg je een hekel alsof je zelf het slachtoffer bent. Dit boek ervaar je echt, je voelt de emoties en spanning die de personages meemaken.

De ontknoping is heel verrassend maar ook heftig. Als iemand zoveel mee gemaakt heeft is het heel logisch dat men wraak wil nemen. Daar waar veel thrillers ophouden als de dader gevonden is gaat het verhaal hier nog even verder en komen we ook te weten hoe het een tijd later gaat met de hoofdpersonen. Dat zorgt voor een mooi afgerond geheel.

Hel op aarde wederom een ijzersterke thriller. Super spannend en vol psychologie en emotie. Een absolute aanrader!

Meer recensies van Ans Stier