Must read voor alle honden liefhebbers!

beachhouseboeken 17 november 2023
Bobbi krijgt te horen dat haar nieuwe baas haar werkmaatje, Kim, heeft ontslagen. Terwijl zij tekeergaat over hem tegen collega’s en direct een oordeel over hem klaar heeft, staat hij achter haar. Oeps…
‘Ik ben Laurens Valkensteyn, jullie nieuwe baas. Ook wel bekend als kantoorkakker.’
Dubbel oeps…
Wanneer haar Deense dog Cooper ziek wordt en met spoed geopereerd moet worden, is Laurens er voor haar. Hij is dus zorgzaam en erg aantrekkelijk. Langzaam maar zeker valt ze voor Laurens maar het feit blijft dat hij Kim heeft ontslagen.
Bobbi is lekker antisociaal met een voorkeur voor lange herfstwandelingen in de regen met hond Cooper. Het daten lukt niet omdat haar dates stuk voor stuk denken dat Cooper ze wil vermoorden. Als ze dan toch vlinders krijgt voor haar baas Laurens is dat totaal niet handig. Want ten eerste is hij de baas en ten tweede heeft hij haar vriendin ontslagen.
Cynthia Zwagemaker heeft een diervriendelijk tussendoortje geschreven van 81 bladzijden. Hart voor de baas is vlot geschreven en je kan je helemaal inleven in alle misstappen van Bobbi want die zijn er genoeg. Wie heeft het nou nog nooit gehad dat jouw onderwerp van dat moment achter je stond? Herkenbaar en daardoor voel je de pijn en schaamte van Bobbi des te meer!
Een echte feelgood met niet alleen hart voor de baas maar ook hart voor de dieren die veels te snel voorbij is!
Hart voor de baas is een absolute must read voor elke hondenliefhebber. Een mooi boek over vooroordelen, verlies en je fouten inzien. Heerlijk boek om na lange herfstwandelingen te genieten van de klunzigheid van flapuit Bobbi!

Meer recensies van beachhouseboeken