Praktisch en nuttig interieur styling boek

Betty 26 augustus 2023
Het grote interieurstyling handboek heeft een stijlvolle omslag in een mooie kleur en het is een praktisch en handig boek.
Zoveel handige tips heb ik gelezen waar ik nu zeker wat mee kan bij het inrichten van ons huis, of meubels verplaatsen. Zoals rekening houden met daglichtinval en schaduwen, zelf nooit aan gedacht namelijk.
Bij een nieuwe meubelaankoop zal ik ook zeker dit interieurstyling handboek weer gaan raadplegen. Er staan ook voordelen en nadelen in bij meubelaankopen zoals bijvoorbeeld bij nachtkastjes. Nuttig om te lezen voordat je tot aankoop overgaat. De anatomie van de bank vind ik ook een interessant hoofdstuk. De veiligheidstips voor als je een tweedehands bed koopt vind ik ook goede tips!
Op een toegankelijke manier geschreven zodat het voor een leek ook te behappen is
Best wel veel informatie, dus niet een boek dat je achter elkaar doorleest, maar 1 hoofdstuk per dag is prima te doen.
Ook leuk om te lezen waarom en hoe meubels gemaakt zijn zoals ze zijn. Hoofdstuk 7 beschrijft alle materialen zoals o.a. hout, textiel, steen, leer en composiet, erg interessant om te lezen.
Handige hulpjes, nuttige tips en handleidingen. De diverse tekeningen maken het boek helemaal af.
Binnenkort gaan we een nieuw bed kopen dan zullen we zeker het advies en de tips uit het boek mee laten wegen in ons besluit.
Voor iedereen die graag bezig is met het huis inrichten of veranderen is dit boek echt een aanrader!

Meer recensies van Betty