Liefde op het strand

Betty 21 april 2020
Liefde op het strand de cover ziet er zomers uit en geeft een goed gevoel.
Avery is weddingplanner en als haar beste vriendin Ally zich verloofd wil ze er alles aan doen om haar de perfecte bruiloft te geven.
Dat verloopt niet geheel vlekkeloos want de broer van de aanstaande bruid bemoeit zich overal mee.
Carter heeft op het sterfbed van zijn moeder beloofd dat hij goed voor zijn zusje zal zorgen. Carter is de getuige voor zijn zus maar is erg arrogant en veeleisend. Hij is ervan overtuigd dat Avery zal falen. De woordenwisselingen tussen carter en Avery zijn meestal erg grappig om te lezen.
Avery en Carter blijven worstelen en de gemoederen lopen soms hoog op Tevens ontstaat er een soort aantrekkingskracht tussen die twee.
Nu ze samen veel tijd doorbrengen , botsen ze veel maar breken ze ook elkaars muren af ​​totdat die spanning in liefde verandert.
Het is een heerlijke feelgood-roman op een vlotte manier geschreven die je helemaal meeneemt in het verhaal.
Echt een boek om je zinnen bij te verzetten want je wil maar doorlezen. Ik heb erg genoten van het boek en kon het maar moeilijk wegleggen. Fijn dus dat het een eerste deel is van de Zomerzussen - serie,zo kan je je verheugen op meer van deze boeken!

Meer recensies van Betty