Heerlijk

Ik leefde heel erg mee met de moedige Suze! De enorme uitdaging die ze aangaat zo ver van huis, het gebrek aan steun vanuit het thuisfront, de vriendschappen die ze opbouwt met de kleurrijke buurtbewoners… Het gaat niet alleen om de uitdaging winnen, het gaat misschien nog wel meer om de overwinning op zichzelf. Ze krijgt behoorlijk wat te verwerken, maar met de steun van de mensen om haar heen is er ook een hoop mogelijk. Ik heb niet alleen Suze in mijn hart gesloten, ook de bejaarde Ella en Rosie, hond Max(ie) en Suze’s vaste klanten; hele verschillende mensen, maar allemaal met een hart van goud!
Er zit heerlijk veel humor in het verhaal, ik heb flink zitten gniffelen, en het is een onwijs lief verhaal, maar het wist me ook flink te ontroeren! Wat een verrukkelijk boek is dit! (en niet alleen door al het lekkers wat voorbijkomt ) Ik heb zó zitten genieten van dit verhaal.

Meer recensies van biebmiepje Judith