Ruim drie jaar geleden las ik ’Mijn naam was Sylvia’. Dit boek had ik waarschijnlijk zelf niet zomaar gekozen om te gaan lezen, maar Marianne van Buitenen had me aangenaam verrast met haar spirituele thriller. ‘Niemand geloofde mij’ is het vervolg op deze thriller. Dit boek zou ook losstaand gelezen kunnen worden, maar het verhaal komt nog meer binnen als je eerst het andere boek hebt gelezen.

Van Buitenen heeft een fijne schrijfstijl. Ook als je amper tot niets met spirituele zaken hebt, is dit nieuwste boek interessant om te lezen. Het verhaal is namelijk meer dan alleen maar een boek over spiritualiteit; het kent spannende momenten en het geeft een mooi inkijkje in de levens van Rob en Sylvia. Ikzelf geloof niet in alles waar de auteur over schrijft, maar dat maakt natuurlijk verder niets uit. Het verhaal is interessant en spannend, waardoor het vanaf het eerste tot het laatste hoofdstuk boeit. Ook zorgt de auteur nog voor een verrassende wending. Dat maakt van ‘Niemand geloofde mij’ een boeiend boek.

Dus wil je eens iets heel anders lezen, dan raad je aan om eens aan de spirituele thrillers van Van Buitenen te beginnen.

Reacties op: Boeiend boek

Niemand geloofde mij - Marianne Van Buitenen