Hilariteit ten top

Lisanne Stam 06 april 2021 Auteur
Pas op voor de muren die je optrekt en wat er aan de andere kant zou kunnen zijn.

Caroline is helemaal heppie-de-peppie als ze haar nieuwe flat betrekt. Deze euforie duurt niet lang wanneer ze kennismaakt met haar buurman Simon.
Hoewel ze hem in levenden lijve nog niet heeft ontmoet, is ze samen met haar kat Clive getuige van de nachtelijke avontuurtjes van deze 'Muurbeuker' en z'n harem.
Resultaat: slaaptekort, een rupsige kat, frustratie, ruzie met O en de Bermudadriehoek en een kijkgaatje die nét te klein is om Simon te kunnen spotten.
De rapen zijn gaar zodra ze hem confronteert in haar roze babydoll...

Wat een verfrissend verhaal! Caroline is een personage die een ster is in ellenlange gesprekken met haarzelf. Als lezer raak je hier melig van.
De omschrijvingen van de harem van Simon zijn erg creatief.
Purina zul je nooit meer zien als het bekende kattenvoermerk. MIAUW!
'O, en nu wil je ineens aandacht, hè? Nadat je me vannacht aan de kant gezet hebt voor madame Purina. Wat een smeerlap ben jij, Clive.'

Leuke conversaties, hilariteit, romantiek en gêne. Plus: liefde voor lekker eten!
Appjes onderling zijn ook een klein onderdeel van dit verhaal, dat geeft het net een leuke twist.
Hoewel het verhaal misschien wat voorspellend kan zijn, heeft het een grote feelgood factor én dat is wat ik supergraag lees!

'Jongens, ga er maar eens lekker voor liggen. Jullie worden zo getrakteerd op een portie muurbeuken. '
Zie je het al voor je? Samen met je twee beste vriendinnen, liggen op bed luisterend naar het spektakel bij de buurman. Mét een Harvey Wallbanger cocktail erbij.

'Aan mijn linkerhand zat een interessant stel: zilverharige heer met een vrouw die jonger was dan ik, met net nieuwe tieten. Goed gedaan, meissie! Dat heb je verdiend.
Ik bedoel maar, als ik naar flodderige oudemannenbillen moest kijken, zou ik ook grotere jetsers willen.'

Als je lekker wilt lachen en zwijmelen met een reeks aan creatieve benamingen van geslachtsdelen, dan is dit hét boek voor jou!
Zal Simon ook jouw hart gaan stelen?
Gelukkig hoef ik nog geen afscheid van Simon en Caroline te nemen, want er zijn nóg vier delen (Cocktail serie)! Hopelijk komen deze ook in het Nederlands?!​

Bedankt voor dit supergave recensieboek, Volt! Wat een leuke verrassing.

Meer recensies van Lisanne Stam