ontspannen thriller

Lisanne Stam 03 augustus 2021 Auteur
Met het open einde van Zomeravond, wil je direct doorlezen in Dwaalspoor. Je kunt het een spin-off noemen, het betreft een boek van 190 pagina’s. Het is wel los van elkaar te lezen.

Silvia en haar man zijn op vakantie in Duitsland, het belooft een fijne dag te worden waar Silvia naar een wellness gaat en Vincent een stuk gaat fietsen. Haar unheimische gevoel komt tot uiting, Vincent is omgekomen… Ze vraagt Lauren om hulp.

‘Ze wist niet dat je vanzelfsprekendheid zo zou kunnen missen.’

Wat fijn weer, dit! De auteur heeft het weer geklaard, ik vind het knap dat ik alle ongemakkelijkheden zo sterk kon voelen. Ik word horendol, vooral omdat we niet weten wie de verhalen nu schrijft en soms denk ik… Ja, ik denk dat het die en die is, ik zal er nooit achter komen ben ik bang.

Het is intens, Silvia werd verdacht uit diverse hoeken, met oog op hun bloeiende financiële situatie. Mensen veranderen zodra er geld in het spel is, zucht. Je kunt niemand in de omgeving vertrouwen, het lijkt me enorm zwaar. En dan heb je ook nog met een groot verlies te maken.
Je gaat diverse mensen verdenken en het loopt allemaal net even anders, heerlijk!

Een fijn zomerverhaal om even in spanning te zitten met typische whodunnit elementen, wat je in een keer uitleest!

Bedankt AW Bruna voor het recensie-exemplaar!

Meer recensies van Lisanne Stam