Een mooie roman waarin adoptie en liefde centraal staan

Boekleven 08 juni 2021
De personages grepen mij niet direct. Hoewel ik genoot van de warme band tussen Lauren en de mensen die haar lief zijn, voelde ik de connectie niet meteen. Ik vond de personages vrij vlak. Gelukkig voor mij veranderde dit! Dit zal rond de verhaallijn van Noah geweest zijn. Ik kan hier niet over uitweiden omdat ik dan teveel weggeef, maar voor mijn gevoel werden de emoties van de personages toen pas intenser en werd ik geraakt door verschillende momenten die voorbij kwamen.

Het adoptieproces wordt wel mooi beschreven door Deese, niet gek als je je bedenkt dat ze hier zelf ervaring in heeft. De liefde die Lauren voelt voor een nog onbekend kind voor wie ze misschien ooit moeder mag zijn, maar ook de twijfels of ze alles wel aankan. Een heel waardevol onderdeel van dit boek voor mensen die zelf te maken hebben met adoptie, maar ook als dit niet zo is raakt het je.

Mijn gehele recensie vind je op boekleven.nl

Meer recensies van Boekleven