In de wolken

Ik heb de andere verhalen van Janice Bakker al gelezen via de Verhalenfabriek en daarvan zo genoten, dat ik echt uitkeek naar dit nieuwe verhaal.

‘In de wolken’ is het eerste deel van de driedelige serie “Bestemming bereikt” en wat voor eerste deel! Dit verhaal is op en top genieten! Door de vlotte beeldende schrijfstijl met een flinke dosis humor, vlieg je door het verhaal heen. En dat vliegen is in dit geval naar het mooie, luxueuze Dubai. Zelf ben ik er nog nooit geweest, maar door het lezen van dit verhaal lijkt het alsof je er zelf rondloopt. De plekken worden mooi en met veel details beschreven en geven net even dat beetje extra aan dit verhaal. Ik zou er zo naar toe willen!

De personages in het verhaal zijn goed uitgewerkt en je leert ze in dit deel al goed kennen. In dit deel staat Sabine centraal, maar ook haar vriendinnen komen al voldoende aan bod.

Sabine is een leuke jonge vrouw die volop in het leven staat, leuke baan, fantastische vriendinnen en dan ook nog eens mogen genieten van de mooiste plekken. En dan Tom…leuk, charmant maar ook echt heel stom. Uiteindelijk kwam mijn mening over hem weer helemaal goed haha. Na het lezen van dit deel ben ik erg benieuwd naar de verhalen achter haar vriendinnen.

‘In de wolken’ is zo’n feelgoodverhaal waar alles in voorkomt; een leuke verhaallijn, hoogte- maar ook dieptepunten, humor en ook een stukje diepgang met thema’s als liefde, vertrouwen vinden in elkaar, vriendschappen, het verleden een plekje kunnen geven en nog veel meer.

Wil je een heerlijk feelgoodverhaal lezen vol humor, leuke wendingen en een stukje diepgang….dan is deze serie zeker een aanrader! Ik kijk al uit naar de volgende delen!

Meer recensies van Bookstagram_ilona