Wat een fantastisch debuut!

Na het lezen van de flaptekst was ik al om en kon dan ook niet wachten om te starten in dit verhaal.

Na het lezen van dit verhaal was mijn eerste gedachte “Wow, wat is dit een fantastisch verhaal” en “Nee Eva waarom stop je nu…ik wil weten hoe het verder gaat!”. En dan te bedenken dat dit het debuut is van Eva. Wat heb je dit fantastisch weten neer te zetten Eva! Een verhaal om trots op te zijn!

‘Gekleurde nachten’ begint al spannend en deze spanning blijft het hele verhaal goed voelbaar. Er gebeurt veel in het verhaal, er zijn onverwachte wendingen en op het einde de cliffhanger!!! Jeetje nu moeten we wachten…niet te doen na deze cliffhanger.

De schrijfstijl van Eva is vlot, beeldend en bevat heerlijke humor. Ondanks de vele Vlaamse woorden in het boek is het goed leesbaar. Grappig hoe verschillend het kan zijn, terwijl je hetzelfde woord bedoelt.

De personages in dit verhaal zijn voor een eerste deel al goed uitgewerkt. Door vanuit beide perspectieven te lezen krijg je al een goed beeld.

Belle is een personage waar je vanaf de eerste bladzijde een band meekrijgt. Je leeft met haar mee, snapt de keuzes die ze maakt en lacht om haar acties. Wat een heerlijk personage!
En dan Atlas…een echte maffiabaas waarvan je in eerste instantie van gruwelt. Maar onder de buitenkant zit toch een fantastisch persoon. Echt een type Ruwe bolster, blanke pit.

‘Gekleurde nachten’ is een maffia romance, maar ook nog zoveel meer! Het is spannend, behoorlijk spicy met heerlijke steamy scenes, aangrijpend door het gedwongen samenzijn, luchtig door de flinke dosis humor die erin verwerkt is en het is een spel van aantrekken en afstoten. Kortom een verhaal wat gelezen moet worden.

Eva heeft met ‘Gekleurde nachten’ laten zien dat er veel potentie zit in haar als auteur. Ga maar snel verder schrijven Eva, zodat we snel het volgende deel kunnen gaan lezen!

Meer recensies van Bookstagram_ilona