verhaal vanuit verschillende personages beleefd .

bookstamel 04 januari 2020
Wauw wat een heerlijke dikke pil was mijn eerste gedachten toen ik het boek in me handen had . De cover deed voor mij niet heel veel maar de achterflap van het boek vond ik erg interessant vandaar dat ik voor dit boek gekozen heb . Wat mij opviel voor ik begon met het lezen van het boek is dat de recensies nogal uit een liepen van 5 sterren naar 1 ster en de meningen nogal verdeeld waren . Meestal liggen de beoordelingen toch wel wat dichter bij elkaar . Ik was dan ook reuze benieuwd of mijn persoonlijke mening meer bij de negatieve of de positieve kant zou belanden . En uiteindelijk belande ik een beetje in het midden . Het verhaal word verteld vanuit meerdere perspectieve die elkaar in een hoog tempo afwisselen . Uiteindelijk volgen we in het boek zo’n 5 groepen waarvan de belangrijkste Leila is de na 1000 jaar geboren hoge priesteres . Op zich vind ik deze perspectief wisseling wel interessant alleen volgt het elkaar soms wat te snel op en worden dingen iets te vaak herhaalt waardoor het niet altijd lekker vlot doorleest . Daarnaast vind ik het jammer dat we nog niet heel veel te weten komen over bijv de draken en de andere dieren het blijft allemaal een beetje voort kabbelen als een rustig riviertje en de echt grote spanning blijft uit .

Uitgebreide recensie vind je op mijn blog

Meer recensies van bookstamel