Origineel, vlot & spannend

Carla Heskes 18 september 2019
Amber is getrouwd met Tom en samen hebben zij een succesvol bedrijf. Ze willen heel graag een kindje, maar Amber is geboren zonder baarmoeder. Via een draagmoeder worden zij toch de trotse ouders van een dochtertje genaamd Emma.

Tom en Amber gaan een dag na de bevalling terug naar het ziekenhuis om Emma op te halen. In het ziekenhuis aangekomen blijken Emma en draagmoeder Kirsten verdwenen te zijn. Een zoektocht volgt. Na enkele weken wordt het lichaam van Kirsten gevonden ergens in het bos, maar van Emma ontbreekt nog ieder spoor. De speurtocht gaat verder!

De thriller is geschreven vanuit diverse perspectieven en vertelt diverse verhaallijnen die aan het einde allemaal samen komen. Dit zorgt ervoor dat je vanaf bladzijde één helemaal in het verhaal zit. In de tweede helft van het boek wordt het tempo flink opgevoerd, ik kon hem echt niet meer wegleggen.

Een originele, vlotte, spannende thriller met af en toe een pikante scene, een aantal verrassende wendingen en vol met vreemde (in a good way) personages die het verhaal zo interessant maken. Een aanrader!

De andere thrillers van Ilse Ruijters (De onderkant van sneeuw & Later als ik dood ben) staan inmiddels op mijn ‘Wil ik lezen’ lijst, want deze thriller smaakte naar meer!

Meer recensies van Carla Heskes