Een echte John Grisham voor de jeugd.

Caroline Kuiper 13 juni 2020
Wat schrijft John Grisham toch goed of het nu een volwassen boek is of een jeugd boek. Vanaf het begin wordt je in het verhaal mee gezogen en kun je het boek niet aan de kant leggen. De korte hoofdstukken en grote letters zullen het voor de jeugd zeer aantrekkelijk maken. Geen dik boek, maar wel één waarvan de spanning al vrij snel in het verhaal zit. Tijdens het lezen had ik soms wel zoiets van kan dit door een 13 jarige jongen worden georganiseerd, maar aan de andere kant Theo is slim en heeft een hoop volwassenen waar hij op terug kan vallen. Een verhaal wat veel jongeren met beide benen op de grond kan zetten, want een klein vergrijp kan al grote gevolgen hebben. Dit is wel een verhaal wat zich in Amerika afspeelt en het rechtssysteem daar is anders dan in Nederland, maar hopelijk schrikt het jongeren toch af iets illegaals te doen en trekken ze lering uit dit verhaal. Dit was het zevende deel in de Kid Lawyer-serie.

Meer recensies van Caroline Kuiper