Spannend tot het einde!

Elvin Post
@amboanthos
Thriller

Samenvatting:

In De cursus, heeft Carol Arrington een droom: schrijfster worden. Door omstandigheden en uitstelgedrag is het er nog niet van gekomen. Dan wijst een vriendin haar op Kill Your Darlings, de jaarlijkse schrijfcursus op Big Rock Island van bestsellerauteur Victor Aster. Carol besluit te gaan.
Maar wanneer op het eiland vlak na elkaar twee cursisten om het leven komen en communicatie met het vasteland niet mogelijk blijkt, begint ze al snel te begrijpen dat haar doel om een boek van de grond te krijgen weleens zou kunnen veranderen in een strijd voor haar leven.

Wat ik er van vond:

Ik vond dit een geweldige thriller!
Het verhaal is goed opgebouwd, de personages worden goed geintroduceerd.
En de spanning word geleidelijk opgebouwd, zodat je het boek onmogelijk kan weg leggen.

Elvin heeft een fijne, beeldende schrijfstijl. En hij weet precies hoe hij een bepaalde sfeer kan creƫren. Het voelt even alsof je zelf op het eiland zit. En je kan je goed in de personages verplaatsen.

Er zitten een aantal plottwitsten in, en aan het einde stijgt de spanning en wil je het boek gewoon uitlezen. Ik ga zeker meer van deze auteur lezen.

Meer recensies van Corina