Bestemming Parijs deel 2

Danielle 15 januari 2024
Rendez-vous op Montmartre

Voor de leesclub de boekenreizigers las ik deel 2 van de Bestemming Parijs reeks Rendez-vous op Montmartre van Mirjam Mieserius.

Start echt met deel 1 van deze reeks dan kun je heerlijk doorlezen.

In deel 2 maken we weer kennis met de dames Sofia, Chloe en Lizzy.
Lizzy komt terug uit Barcelona maar wilt niet echt vertellen waarom. Ze heeft geen geld en woonruimte en mag bij Chloe en Guillaume op de bank slapen. Guillaume die eigenlijk niet echt op Lizzy zit te wachten omdat ze niet goed met elkaar overweg kunnen besluit haar toch een kans te geven. Ze blijken elkaar toch te mogen en dit maakt Chloe wat bang.
Sofia heeft een nieuwe assistent in haar bedrijf en is erg blij met hem. Tot grote ergernis van haar vriend Jean-Luc die denkt dat de assistent een oogje op Sofia heeft.
En we maken kennis met een nieuwe bewoner van de wijk Sam. Sam heeft het huis en winkel van haar opa geërfd en is aan het kijken of ze dit wil gaan doen als leven.

De levens van de dames en de mensen om hun zorgen weer voor een leuke mix aan spanning, liefde, zorgen en vriendschap.
In dit deel gaan we echt verder waar we gebleven waren in deel 1 en dat is heerlijk om te lezen. We zijn nu in de winter rond de kerst aangekomen en je voelt de kou van de tijd van het jaar maar ook de warmte van de kerst in het boek terug.
Ik heb ook nu weer erg genoten van het verhaal en de levens van de dames. Je merkt in deel 2 dat je wat meer te weten komt over de dames en ook hun verleden. Dit zorgt dat je nog meer van ze gaat houden en je graag wilt dat alles goed met ze gaat.
Ik heb al zin in deel 3 om te gaan lezen wat voor dingen er nu weer goed en fout gaan.

Meer recensies van Danielle