Love is all you need!

Kerst op het eiland Skye
Waardering: 3,5 ster

All you need is love, love is all you need!

Een kerstverhaal waar liefde een grote rol speelt.

Zac en Ivy werkten ooit samen op het eiland Skye, maar sinds Ivy naar Glastonbury verhuisd is om daar haar eigen onderneming op te starten mist Zac iets, namelijk Ivy. Hij besluit haar achterna te gaan om eindelijk zijn liefde aan haar te tonen. Maar is die liefde wel wederzijds en krijgt hij Ivy voor kerst terug naar het eiland Skye?

Het verhaal is vlot geschreven, en de personages zijn goed uitgewerkt. Ik miste alleen de magische kerstsprankeling door het verhaal heen, wat voor mijn gevoel wel bij een kerstverhaal hoort. De kerstsfeer proef je zeker maar had van mij wat meer gemogen.

Kerst op het eiland Skye is een kort winters feelgood verhaal. Heerlijk bij de kerstboom lezen, onder het genot van een warme kop thee!

Meer recensies van De boekenkast van Bianca