Bijzondere paperflip brengt zomer in je huis

Diane Kooistra 03 augustus 2021
Draai het boek eens om en dan lees je nóg een verhaal;

Wat zou jij doen als je een bericht ontvangt van een onbekende man die beweert op zoek te zijn… naar jou? In een oude schuur op Mallorca vond hij vergeten liefdesbrieven. Geschreven door iemand met jouw naam. Ben jij degene die hij zoekt? Het leven van Wendy Louise neemt een gigantische wending wanneer haar dit overkomt. Lees mee in Wendy Louise’s dagboek tijdens de meest turbulente zomer van haar leven….

Recensie

Wendy Louise heeft al vertelt dat haar vorige boeken voor 75% autobiografisch zijn, deze novelle is 100% autobiografisch. En dat maakt het bijzonder om te lezen. Als ze op een dag een bericht krijgt van een man uit Mallorca wordt ze weer met de gebeurtenissen van eerder geconfronteerd. Ze bedenkt zich geen moment en boekt een ticket om op het mooie eiland volledig verrast te worden.
Wat volgt is een rollercoaster vol passie, herinneringen en een flinke dosis humor. Het is heerlijk om te lezen en je wilt snel meer.

“Vroegâh schreven we brieven….”

De manier van schrijven van Wendy Louise is heerlijk luchtig, open en eerlijk. Ik heb van al haar boeken genoten vooral omdat ze tussendoor de lezer tóch laat nadenken over wat hij of zij zou doen. Ze spaart zichzelf niet als ze een domme keuze lijkt te maken.

Deze bijzondere uitgave, een heuse paperflip is een pareltje voor bij mijn verzameling Wendy Louise boeken…..Wen, ik heb nog plek in de boekenkast!
Voor de mensen die beginnen met deze boeken; ik zou echt eerst de andere boeken lezen en dan deze als kers op de taart daarna lezen!

Meer recensies van Diane Kooistra