De ogen van de duisternis

dirksboekenkast 05 juni 2020
Deze thriller begint heel onschuldig. Tina denkt dat ze haar dode zoon ziet  zitten in een andere auto. Korte tijd later gebeuren er rare zaken en stelt Tina de vraag : Leeft mijn zoon nog?

Tine is een regisseur van een mega-show in een tophotel in Las Vegas. Op een feestje na de premiére maakt ze kennis met een belangrijke advocaat. Deze ontmoeting is het begin van een relatie; maar evolueert snel naar een spannend verhaal. Het is heellevendig geschreven en is film-klaar. De spanning wordt langzaam opgebouwd.

Voorspelde dit boek, zoals de Daily Mail op de cover schreef, de uitbraak van het Coronavirus?

Is Danny, Tina's zoon dood ?

Met deze vragen in je achterhoofd lees je deze page-tuner in één ruk. Als het verhaal dan nog doorspekt is met mooie zinnen zoals 'lachen is balsem voor de beproefden' dan lees je dit in één ruk uit.

Dit was de eerste thriller van Dean Koontz die ik las en deze vraagt naar meer.

De plot zit geweldig in mekaar en verdient voor mij zijn vijf sterren.

Meer recensies van dirksboekenkast