Benieuwd naar het volgende deel

DonderDesign 26 juli 2016
Wanneer ik op social media al wat lees over een boek krijg ik soms al een idee erbij. Dit kan slecht zijn of te goed. Wanneer dat beeld slecht is en het blijft slecht dan is dat echt zo jammer. Als ik positief beïnvloed ben en het valt tegen is dat nog erger. Maar wanneer anderen mij beïnvloeden met een niet zo positieve mening over het boek en voor mij blijkt het een heerlijk boek te zijn. Ja dan kan ik alleen maar genieten. Een boek wat zich met social media bezig houd en ik me laat beïnvloeden daardoor hoe grappig is het.

Ik heb genoten van Follow. Mila is een super leuk personage, ik leef echt met haar mee. Ik zie het landschap in Frankrijk voor me al ben ik nooit verder in Frankrijk geweest dan met de Thalys erdoorheen richting Parijs en de auto richting Disney. Het verhaal zit leuk in elkaar met romantiek, liefdesspanning, familieproblemen en nog veel meer. Het is voor mij echt een boek van deze tijd. Dit komt zeker door het betrekken van Facebook, Twitter en Whatsapp in het verhaal. Het einde had ik totaal niet verwacht. Geen leuke ontwikkelingen in het verhaal maar wel goed gedaan aangezien ik dit niet zag aankomen. Follow eindigt open en daardoor kan ik niet wachten op het volgende deel.

Het boek is geschreven vanuit Mila haar kant en dat maakt het echt of je mee kijkt in haar leven. Je weet niet wat Lucien, Sebastiaan of een ander denkt behalve wat ze sturen of zeggen. Hier hou ik wel van uit één persoon leven omdat je dan veel meer meeleeft met het personage.

Wat Follow nog leuker maakt is dat Mila en de andere personages te vinden zijn op social media. Hoe leuk is het dat je de personen uit de boeken kan volgen.

Meer recensies van DonderDesign