Hebzucht eist zijn tol

Elbert Grift 22 juni 2020
Tim Turner valt bijna van zijn stoel als hij in 2010 een topbaan bij het Keefer concern (marktleider in IT USA ) aangeboden krijgt met alles wat er bij hoort, hij heeft succes (al wordt hem dat aangepraat) en voordat hij er erg in heeft zit hij in een web waar hij niet gauw uitkomt, het kost hem zijn huwelijk .
Als hij er achter komt dat er vieze spelletjes worden gespeeld op hoog niveau trekt hij zijn plan en vertrekt naar Den Haag/Scheveningen om daar een ander leven op te bouwen, maar of dat zo makkelijk is , laat zich raden.
Het boek begon hoopvol, maar gaandeweg het vorderde verloor het kracht, en vond ik het uiteindelijk weer een doorsnee thriller, wel aardig om te lezen, maar meer ook niet.

Meer recensies van Elbert Grift