Up tempo thriller

Elbert Grift 02 november 2019
Dit boek is een rollercoaster en zit op zich best goed in elkaar, het tempo zit er goed in, het hoofdpersonage in de gedaante van Suzanne Boyle van de CIA is een dame die zich niet zo snel gewonnen geeft, komt sterk naar voren.
Bij een onderzoek naar een massagraf stuit ze op onverklaarbare zaken, ze wil graag het onderste uit de kan maar daar krijgt ze geen gelegenheid voor, ze wordt van de zaak gehaald en mag uit Syrie vertrekken.
Maar Suzannes wil is sterk en zij gaat door op persoonlijke titel en loopt tegen allerlei vreemde zaken aan.
Ik ben allang geen fervente thrillerlezer meer dus pak ik ermeestal eentje die door Hebban gewaardeerd op minimaal 4,5 ster en dan nog vallen me sommige boeken me tegen dat geldt helaas ook voor deze van Pjotr Vreeswijk, ik kom helaas niet verder dat 3 sterren.

Meer recensies van Elbert Grift