elinevandm 11 juni 2020
Erika Foster komt in dit zesde deel alweer voor een moeilijke zaak te staan. De jonge Marissa wordt op een decemberavond door een man met een gasmasker om het leven gebracht in haar tuintje. Eerder teisterde deze persoon al andere mensen, die op weg naar huis, werden aangevallen door hem. Erika doet haar uiterste best om Marissa en haar leven te kunnen doorgronden, maar stuit op heel wat geheimen én vijanden. Ze hield er een resem mannen op na en joeg wel meer mensen de kast op. Erika bijt zich vast in de zaak, maar moet op een gegeven moment de zaak overdragen aan Moss door privéproblemen.

Doodsgeheim is opnieuw een mooie mix van actie, spanning, een brok humor en een goed verhaal. Hoewel ik dit deel net iets minder beklijvend vond dan de vorige delen. Toch kan dit boek rekenen op een mooie 4 sterren. Voorlopig ben ik klaar met de Erika Foster reeks van Bryndza en heb ik geen weet van nieuwe delen in deze serie. Ik hoop dat er snel een zevende deel aankomt, want wat zijn deze boeken goed!

Meer recensies van elinevandm