Echt jammer dat er geen vervolgdeel meer komt van deze toffe serie!

elinevandm 16 maart 2020
Het doel is het vierde en jammer genoeg laatste deel in de Off Campus serie van Elle Kennedy. Deze keer is het de beurt aan John Tucker en Sabrina James om de hoofdrollen op te eisen en leren we hun verhaal kennen. Er zijn enkele momenten die in dit boek terugkeren, zoals bv. de dood van één van de teamgenoten.

Sabrina en John leren elkaar kennen op een avondje uit en al snel spatten de vonken over. Sabrina die een duidelijk doel voor ogen heeft, wil zich niet teveel laten afleiden door Tucker. Ze wil hoge cijfers behalen om zo toegelaten te worden tot Harvard. Tussendoor moet ze kunnen omgaan met een lastige thuissituatie en moet ze haar studie combineren met twee bijbaantjes om alles kosten te kunnen betalen om te kunnen studeren binnenkort. Het avondje uit zal echter anders beslissen over haar toekomstplannen en vraag is hoe onze twee hoofdrolspelers daar op zullen reageren. Lukt het hun om alles het hoofd te bieden, of gaat één van hen er toch onderdoor?

Een ontspannend boek dat ik enorm graag gelezen heb. Het is weer zo vlot geschreven en het is echt jammer dat er geen vervolgdeel meer komt van deze toffe serie. Voor Het doel geef ik (net zoals bij de vorige delen) de volle buit van 5 sterren!

Meer recensies van elinevandm