Er kan maar één iemand winnen, maar wie trekt aan het langste eind…?

elinevandm 10 september 2020
Nooit heb ik ooit is het eerste boek dat ik lees van Joshilyn Jackson en ik kan nu al verklappen dat ik er enorm van genoten heb!

De buren Angelica Roux en Amy staan hier tegenover elkaar wat aanvankelijk begon als een onschuldig spelletje op een boekenclub. Maar het blijft niet bij enkele loze woorden, want Roux weet iets van Amy dat niemand in haar nabije omgeving ooit te weten mag komen. Iets dat ze als kind deed en verstrekkende gevolgen had…

Het kat- en muisspel tussen de beide dames is spannend om te volgen en de stappen die ze nemen na in het nauw gedreven te zijn door de ander. Er komt heel wat meer bij kijken dan aanvankelijk zou blijken en dat maakt dit boek zo interessant. Ik heb het verhaal in een sneltempo uitgelezen en was continu benieuwd naar wat het volgende zou zijn waar de dames elkaar mee bestoken.

Het enige wat ervoor zorgt dat dit boek geen volle buit aan punten krijgt, is het feit dat het einde niet al te duidelijk voor me was. Waarom stellen de gezinsleden niet meer vragen na alles wat er plaatsgevonden heeft. Het lijkt wel of ze er ver buiten gestaan hebben, hoewel dit niet echt het geval is. Kortom, dat deeltje begreep ik niet echt goed.

Verder was dit een zeer goed geconstrueerd verhaal en ik geef ‘nooit heb ik ooit’ een score van 4,5, afgerond naar 4 sterren!

Meer recensies van elinevandm