Vliegen? Nee, daar hield die reiger niet van.

Elise Kleuskens 06 september 2020
Er was eens een reiger die een voorkeur voor lopen had. Vliegen? Nee, daar hield die reiger niet van.

"The chicken didn't understand. "I can't fly," she clucked, "so you should fly for all of us, while you can!" She pecked at his legs and looked at his wings with envy."

Weg vlucht de reiger van de kippen, die hem wel erg boosaardig aankijken. Allerlei dieren komt hij tegen, maar geen van allen begrijpen ze waarom de reiger niet wil vliegen. Behalve de kat. De kat vind het wel fijn dat de reiger niet wil vliegen. Hij is bang voor vliegende dieren.

The Heron That Preferred To Walk is een kinderboek geschreven in het Engels. Aan de ene kant helpt het boekje bij het bijspijkeren van de Engelse taal en aan de andere kant biedt het een mooi inzicht: Je mag zijn wie je wil zijn, wat een ander er ook van vindt!

Dit boekje is geschreven door mijn lieve vriendin Lydia Moorlag en opgemaakt en geillustreerd door Rolin Legêne. Het is een heerlijk boekje, met lieflijke en grappige tekeningen. Bovendien bevat het ook nog die zo ontzettend belangrijke boodschap. Blijf dicht bij jezelf! Zeker in deze gekke tijden...

The Heron That Preferred To Walk is niet verkrijgbaar in de boekwinkels. Het is in eigen beheer uitgebracht en te bestellen bij Tail&Talon. Klik hier om je bestelling te plaatsen. https://forms.gle/vJ73uZUJtteUE38M8

Meer recensies van Elise Kleuskens