Short review de Wrede prins

Ellis van Zijll 16 maart 2020 Auteur
Ik had al zoveel gehoord over dit boek en was dan ook onwijs verheugd om te horen dat deze toch naar het Nederlands werd vertaald. Toen hij uitkwam heb ik hem meteen gekocht en mocht ik meedoen met een leuke readalong. Tijdens het lezen had ik het gevoel dat het verhaal niet echt ergens naartoe ging. Ik kan er niet echt mijn vinger opleggen waar dat door kwam, misschien de wispelturigheid van sommige personages. Het verhaal is uniek en de personages vond ik allen heel tof en goed bedacht. Jude is onvoorspelbaar waardoor het spannend is, wat zal haar volgende zet zijn? De laatste 100 pagina’s hebben mij met name blij verrast en ik hoop heel erg dat het vertalen van deel 2 niet al te lang duurt!

Meer recensies van Ellis van Zijll