Spannende Thriller

EMBV 08 juli 2019
Kennisgemaakt met het werk van Ingrid Rensen, het boek De Ontmaskering. Zeker geen verkeerde kennismaking. In het boek leren we Sacha kennen, hardwerkende vrouw en moeder die vreemde brieven en berichten ontvangt… en dat wordt van kwaad tot erger… Sacha weet niet meer wie ze kan vertrouwen….

Dit is een goede basis voor een spannend verhaal. Misschien is dat voorzichtig gezegd… Het boek is vlot en open geschreven, de personages en dan met name Sacha is goed uitgewerkt en komt echt tot leven, je leert haar goed kennen, in haar werk, prive… dat maakt ook dat je meegezogen wordt in het verhaal en dat je het boek niet wilt wegleggen, maar door wilt lezen want wie maakt het leven van Sacha zo onaangenaam? De hoofdstukken zijn vrij kort en in ieder hoofdstuk gebeurd wel wat.. als lezer denk je dan ook regelmatig dat je de dader denkt te weten.. maar helaas… dat wordt tot het einde goed verborgen gehouden in de vorm van een goed en spannend plot.

Samengevat kunnen we zeggen : Een echte pageturner, en een aanrader voor de thriller liefhebber.

Meer recensies van EMBV