Heerlijke Thriller

EMBV 25 oktober 2019
Verzwegen trauma, een geweldige thriller en kennismaking met het werk van Melissa Skaye. Na wat ik gelezen heb, komt die boek vanuit een serie ( VT-thrillerreeks). Maar is zeker ook goed los te lezen.

Het boek valt meteen met de deur in huis, want je zit meteen in een gruwelijke misdaad. Het zet meteen de toon van het vervolg van het boek. Deze gruwelijke misdaad beland op het bordje van Rechercheurs Sanne Philips en Luca Borra en al snel wordt duidelijk dat deze misdaad niet op zichzelf staat… Of het nog niet genoeg is krijgen Rechercheurs Sanne Philips en Luca Borra nog een zaak op bordje, de moord op een vrouw die misschien nog wel gruwelijker is dan de andere zaak waaraan ze werken…

Daarnaast is Sanne ook nog druk met de moord of zelfmoord van de vrouw van haar vriend, in deze zaak komt ze het nodige tegen wat wel eens gevolgen voor haar relatie zou kunnen hebben..

Dit alles vormt een goed boek, vol juiste spanning waarvan je gewoon alles wil weten. Boek is goed opgebouwd en beetje bij beetje vallen de puzzelstukjes samen tot een zeer goed plot op het einde.

Personages zijn goed uitgewerkt en levendig beschreven, je kunt er alsware een band mee opbouwen en je krijgt in een goed beeld van het leven van Sanne en haar vriend Will. De Auteur heeft een vlotte manier van schrijven, waardoor het boek lekker vlot leest. Niet al te lange hoofdstukken en randzaken. Precies alles in de juist dosering. De kennismaking met Sanne en Luca smaakt zeker naar meer.

Meer recensies van EMBV