Goede thriller

Fiona - Booksbyfi 25 januari 2023
Wanneer er tijdens de Europese top een aanslag word gepleegd, moeten Cedric en zijn collega’s in actie komen. Later blijkt dat zijn ex Anna opgepakt is al verdachte. Eenmaal thuis treft Cedric, Anna gewond aan. Cedric besluit haar te helpen, maar is Anna schuldig of onschuldig? En kan hij haar vertrouwen?

De afgelopen periode heb ik veel feelgood boeken gelezen en ik merkte dat ik weer toe was aan een thriller, toen ik de vraag kreeg of ik deze wilde lezen, zei ik meteen: Ja! Het was een goede keuze, want vanaf begin tot het eind is het boek spannend. Er zit veel actie in het boek, waardoor ik het geen moment saai vond. Je leest vanuit de POV van Cedric & Anna, zo kon ik mij inleven in beide personages. Het einde is verrassend (op een goede manier), want ik zag het niet aankomen.

Hou jij van spanning, actie en thrillers dan zou ik dit boek zeker aanraden!
Het mooie nieuws is dat dit boek deel 1 is van een serie genaamd Incendium. Als je net zoals nog niet klaar bent met Cedric & Anna, dan heb je nog iets om naar uit te kijken!

Meer recensies van Fiona - Booksbyfi