Eentje voor de liefhebber

Het rechecheursduo Pia Kirchhoff en Olivier von Bodenstein zijn voor vele lezers misschien een bekend Duo. Tot voor kort pas vanaf deel 3 de serie in het Nederlands beschikbaar.

Deel 1 is nu ook in het Nederlands uitgegeven en later dit jaar volgt ook deel 2.
Ik was altijd benieuwd waarom de Nederlandse uitgever pas bij deel 3 is begonnen.

Na het lezen van het boek is me dat wel duidelijk. Het boek stijgt niet echt boven de meute uit, kent heel veel onderwerpen en ook aan het eind switch Nele om de pagina van hoofdverdachte.

Ik zou beslist niemand aanraden om dit boek als eerste te lezen, want ik denk dat men niet begrijpt waarom men de andere boeken zou moeten lezen.

Daarintegen, voor de liefhebber is het interessant om te lezen hoe de serie is begonnen.

Ik ben benieuwd welke groei Nele Neuhaus heeft gemaakt in deel 2.
Spanning ***
Plot ****